martes, 22 de octubre de 2013

I`m back and not alone!! Nissan Gloria Y33 (W.I.P) (Gureria)

Lately working on this, to be honest i dont really remember who gave me this Y33 because when i got it it still was a W.I.P so i decided to finish it with my own brand of bodykits :D Danpak Liberty so yeah guys hope you like and well try to be back on modding at least :D

最近ええ人はあなたがよく好きと願ったので、私は本当に私はボディキットDanpakリバティの私自身のブランドでそれを終了することを決めたので、私はそれを得たとき、それはまだWIPだったので、私にこのY33を与えた人を覚えていけない正直に言うと、これに取り組んで少なくとも改造に戻ってしようとする



0 comentarios:

Publicar un comentario

Template by:
Free Blog Templates